2011-11-01

szkoda, ze nie mam kota



7 komentarzy:

  1. a ja mam:) bialo-popielaty jest,ma 10 tyg i...wszedzie go pelno:) proponuje poczekac do wiosny i jakiegos zaadoptowac;)

    drugie zdjecie jest fantastyczne!!! a w ogole to kocina piekna:)

    p.s dziekuje za Twoje slowa kiedys u mnie rowniez:) cieple slowa w odpowiednim momencie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. słodziak! Nabyć kota nie jest trudno, są ich setki do przygarnięcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja,po tych zdjęciach chyba też zaczynam żałować;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, dawno u Ciebie nie byłam... Podobają mi sie bardzo Twoje reportażowe zdjęcia, a zatrzymał mnie na chwilę ten przesłodki kot.
    Sama mam dwa "tłuste" kocury... Nie lubiłam kotów i nie chciałam ich w moim domu, ale kiedy okazało się, że mój partner ma koty... cóż pokochałam je...
    Teraz mamy dwa inne... niesamowicie kochające i kochane :)
    Zdjęcia są przepiękne, pełne uczucia...
    Pozdrawiam serdecznie i życzę wszystkiego dobrego w Nowym Fotoroku :)
    Halina

    OdpowiedzUsuń
  5. great photos! love cats!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przecudny kicio :))
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń